Nadine-naar-Boston.reismee.nl

Back to Boston!

Starbuckscoffee
Cereal
Peanutbutter and Jelly sandwiches
Bagels

Daar zit ik dan, genietend van een Amerikaans ontbijt. Storm- en regenachtig Nederland is weer ingewisseld voor de winterse kou in Boston. Gelukkig ging de reis bijzonder goed. Geen vervelende ondervraging van Amerikaanse beveiligingsmedewerkers, geen fouillering, geen gezeur. Ook heb ik voor het eerst voet op IJslandse bodem gezet. Tijd om naar de hoofdstad te gaan had ik helaas niet, maar ik heb in ieder geval buiten kunnen rondlopen in de kou en sneeuw. Begin van de avond ben ik echter in Boston aangekomen, en een uurtje later was ik alweer thuis. Tas weer uitgeruimd, kamer weer naar eigen wens ingericht en daarna nog gezellig gekletst met Laura en Becky, m’n nieuwe huisgenootje. Een dag reizen en het grote tijdsverschil waren wel de oorzaak van het feit dat ik ’s avonds bijna omviel van de slaap, dus toch maar m’n bedje opgezocht. Vanochtend werd ik op tijd wakker, heerlijk uitgerust. Nu maar hopen dat het weer meevalt met de jetlag en ik weer snel aan deze tijdzone ben gewend!

Ondertussen ben ik me ook al aan het voorbereiden voor het weekend, de Navigators hebben een skiweekend georganiseerd in Bridgewater Corners, Vermont. Weer een nieuwe staat om aan mijn lijstje toe te voegen! Maar uiteraard ben ik niet nog een keer naar Boston gekomen om alleen maar uitstapjes te maken, er zal ook gewerkt moeten worden. Komende maandagochtend zal ik dan ook weer aantreden bij het lab, waar ik weer verder kan met mijn onderzoek. Bovendien zal ik de komende acht maanden hard aan de slag moeten om alle resultaten te verzamelen en een artikel te schrijven. Genoeg te doen dus!

Big hug!

Nadine

Reacties

Reacties

Simone oskam

Hoi Nadine,

Fijn joh dat je weer veilig ben aangekomen!
We wensen je eerst een leuk weekend en daarna veel succes met je vervolg onderzoek !

groetjes T Simone en de rest

Marianne Schep

Hoi Nadine,

Fijn dat je goed bent aangekomen en dat de reis goed is verlopen.
Ik begrijp dat je de sjaal en de haarband hard nodig zult hebben:)!
Pas op voor de gladheid en doe voorzichtig dat je niets breekt!

Succes met je onderzoek hoor!

Liefs,

tante Marianne en de andere 'Scheppies'

Christiaan den Hartog

Hadie Nadine

ik wens je weer een goede tijd toe in het veree Amirika, hoeveel graden is het daar?

doe je best.

Groetjes van de den hartogjes

Ria en Dick

Je bent gelukkig weer goed aangekomen, geen last van de storm gehad. Het moet wel een mooie ervaring zijn op IJsland te zijn.
We hopen dat je nog een goede tijd in Boston hebt en je bakkie doen we over 8 maanden wel.
Groeten van Ria en Dick.

Ellen

Oei...zo zit ze hier en...zo zit ze weer daar!
Je tijd in Nederland is toch zeker ook gevlogen( ! )?
Heel veel plezier èn succes toegewenst daar!
Je zit weer op hetzelfde adres, begrijp ik?

groetjes,
Ellen Molenaar

Dianne

Hoi Nadine, hier het beloofde berichtje. Schaam me diep want we zijn je helemaal geen gedag wezen zeggen. Onze excuses. Afgelopen maandag had ik er erg in op mijn werk en vandaag kfjlfl maar ja toen was je al weg. Gelukkig is je reis goed verlopen. Ik ga beloven om regelmatig een berichtje te plaatsen en ook Marco en Anouk zullen hun best gaan doen.
Wens je heel veel plezier en succes bij je onderzoeken.

Veel liefs van Ad, Dianne, Marco en Anouk

An

Leuk om van je te horen Pini!
Geniet van je sneeuw-weekend. En succes met opstarten maandag! Snel maar even een skype-afspraak plannen ;-)

Liefs! An

Marielle

heey!

Je bent weer goed aangekomen zo te lezen!!
succes met je onderzoeken, maar geniet ook zeker van de uitstapjes...

xx

Maria Bas

Hoi Nadine,

Heb echt een paar dagen gedacht: wat is er nou met 5 januari? Staat niets in mijn agenda? Kon er niet op komen! Tot donderdagavond na het eten.... Tja, toen was het dus te laat! Jammer! Maar leuk dat ik je toch een paar keer heb gezien, ga nu weer uitkijken naar je verslagen en foto's.
Begrijp aan de reacties van je tantes dat Oma je sjaal nog afgebreid heeft en dat je die heel hard nodig hebt. Geniet er dus maar dubbel van, en vertel iedereen trots dat je 90 jarige Oma hem gemaakt heeft ?
Heel veel succes en ook plezier! En let goed op jezelf.

Groetjes van de Basjes

Henk en Adri

Hoi Nadine,

De tijd gaat snel. Zo ben je thuis en zo ben je de grote plas weer weer overgestoken naar Boston je tweede tehuis. Wij wensen je deze 2e periode een fijne tijd en steek maar veel kennis op,

De buurtjes.

Nina

Hoi Nadine,

jammer dat ik er 2e kerstdag niet bij kon zijn en nu ben je al weer aan de andere kant van de plas. Zo te lezen voel je je er ook wel thuis. Hoop dat je geniet van je skitrip dan kan je maandag weer fluitend verder met je onderzoek. Dikke kus

Elis

Hoi zussie:)

Mooizo dat je veilig aangekomen bent!
Fijn weekend en het beste met het onderzoek:)

xjes, je broertje:)

Jacolien

Hee Nadina,

Hoe was het vandaag in het lab?
Heel veel succes met je onderzoek!
En veel plezier met het weekend skieen:-) Ik zal je foto pagina in de gaten houden!
Groetjes,
Jacolien

Esther

Heeey nichie,
Wat een leuke foto's!!
Gelukkig ben je weer goed aan gekomen!!!
Weer wat leuke maanden te goed!!! :-)
En wat leuk dat je gaat skieen!!!
Heel veel suc6 met je onderzoek verder!!! Hoe ging het vandaag???
Veel plezier en succes met alles!!!!
Liefs x x Jos en Esther

tante Joke en de rest

Hoi Nadine,
Je verhaal gelezen en foto,s gezien!(kregen pas vandaag de mail open).
Ziet er weer geweldig uit. Fijn dat de reis voorspoedig is verlopen en laat je werklust maar weer aan de gang gaan. Geniet er maar weer van en we zien je belevenissen wel weer terug op de foto's .
groetjes.

Caro

Hi Pini,

Hoe is het? Ben je alweer helemaal gewend in het muizenlab? Mijn brein heeft inmiddels een link gelegd tussen jou en muizen, als ik iemand over muizen hoor moet ik aan jou denken;-) Heb je nog tijd om te skpen volgende week?

Liefs! Caro

Ma

Hallo Miep,
We missen allemaal jouw berichten, komt er nog wat??? En dan verwachten we allemaal een superlang verhaal!
Succes in Boston!

xxxx Ma en de rest

Maria Bas

Hè Nadine,

Gebeurt er niets spannends meer in Boston? Of krijgen we binnenkort een trouwkaart in de bus ;-)

Groetjes uit bergschenhoek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!