Nadine-naar-Boston.reismee.nl

En dan is het zover...

Lieve allemaal,

Nog één kort nachtje slapen in ons kikkerlandje en dan is het eindelijk zo ver! Alle spullen zijn ingepakt, ik wist eigenlijk niet eens dat ik zó veel kleren had... Bij elkaar heb ik dan ook nog aardig wat bagage, nu maar hopen dat ik niets vergeten ben.

Afgelopen vrijdag samen met m'n moeder m'n kamer in Leiden leeggeruimd. Snik, dag Huize Halal! Zaterdag heb ik nog gezellig gewinkeld op ons mooie dorp, vaarwel Ridderkerk! En dan vandaag... tas inpakken en afscheid nemen. Een raar idee. Want morgen gaat het dan toch echt gebeuren: om 6u hopen we te vertrekken vanuit Ridderkerk. Inchecken, bagage inleveren en dan nog door de douane heen zien te komen. Ach, dat komt allemaal vast wel goed...

Bedankt voor alle kaarten, mails en sms'jes! Door alle drukte heb ik nog niet alles kunnen beantwoorden, maar ik waardeer het enorm!

Liefs,

Nadine

Reacties

Reacties

Arnold

Goeie reis!!

Elzelien

Veel plezier en succes! Ik ben benieuwd naar je verhalen!

oom Pieter en tante Nelleke

Een heel goede reis vanuit ons kikkerlandje naar het verre Amerika!

Naomi

Ha Nadine,

Erg leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven van je wat je allemaal meemaakt! Een hele goede tijd toegewenst! Geniet ervan! :)

Liefs, Naomi

Nina

nogmaals een hele goede reis en een supertijd in the States. Ik blijf je volgen!

Slaap lekker.

Esther en de rest :-)

Nichie....
Je bent er nu echt helemaal klaar voor lees ik.. :-)
SPANNNENNNDDD!!!
nogmaals een hele goede reis!!

liefs x x x x

simone

Meis,
ik hoop dat je een hele voorspoedige reis hebt.
En dan alle eerste indrukken.Laat maar van je horen we lezen het graag. Succes.
tante Simone

peter

ha kringoma,
heeeeeel veeeeel plezier in Amerika en vergeet het niet hè: die amerikaan laat je daar! ;)
Ik probeer het ook, alhoewel françaises op afstand houden best moeilijk is...
Veel suc6 met je onderzoek,
je kringgenoot

Tabitha

Goede reis en geniet ervan!

Sandra

Hey!
Wat ontzettend cool wat je gaat doen! : ) Heel veel plezier en succes he!! Ik ga je blogs volgen! (Y)

liefs Sandra

Maria Bas

Goede reis, veel plezier en heel veel succes! Geniet ervan!

Groetjes van alle Basjes

Christiaan

Geniet van de vlucht! En niet vergeten Panoplia een stel mooie kaarten te sturen he, voor het Ab-actiaat enzo. :)

Rosina

Hoi Pini,

Tot morgen :). Dan gaan we je enorm uitzwaaien.

Liefs,
Roos

Bauke

Eindelijk weer eens een familielid in dezelfde tijdzone.
Goede reis toegewenst!

Louise

Nadine, een hele goede reis en een te gekke tijd daar gewenst!!
xx, Louise

Dieke

Goede reis!!
En ik ben benieuwd naar de volgende verhalen ;)

Tim en Stéphanie

Een hele goede reis toegewenst. (al zal je nu wel onderweg zijn)
Geniet van de tijd daar, we zullen je verhalen volgen!

Bernard

Heey Nadine,

Veel plezier daar in Amerika en succes met alle onderzoeken.


liefs neef Bernard

Reinier

Hey Pini,

Heel veel succes daar. En ik merk wel waar je mee thuiskomt.

Groetjes,

Reinier

Mirjam

Hey Nadien!

Heel erg veel succes daar. Echt super gaaf wat je daar allemaal gaat doen. Je zal vast heel veel leren daar!

Groetjes,
Mirjam

Ma

Hoi Miep,

Nou, vandaag was het zover, tot nu toe is alles gelukt, je bent door de douane heen en zit hoog en droog in het vliegtuig en we hopen vanavond je stem weer te horen.
Nog een hele goede reis verder, behouden aankomst en lieve mensen die je in Boston opwachten.
Ben benieuwd wat ze van je oerhollandse cadeautjes vinden.

Houd je taai!

liefs,
Ma

Petra Slingerland

Hoi Nadine,

Wij wensen je een enorm goede en leerzame tijd toe in Boston!
Goede reis vandaag en behouden aankomst.
We gaan zeker je blog volgen.

Groetjes,
Eelco & Petra

Elise Kruidenier

He Nadien,

We zijn een beetje laat met het geven van een reactie of berichtje, maar toch, beter laat dan nooit!:$

We wensen je heel veel succes bij het onderzoek, het zal wel pittig zijn. Doe voorzichtig! We wensen je een heel fijn verblijf in Boston toe en Gods Zegen toegewenst.

Heel veel liefs van Matthijs & Elise en een kusje van Sven.

ps) Een fijne vlucht!

Christiaan den Hartog

Hallo Nadine

Veel succes, Het was gisteren al zover, IK hoop dat je het naar je zin hebt in Amirika,

Fijne tijd.

Groet Christiaan

Elline

Nadine!

Je bent nu al een heel eind hier vandaan.. Nogmaals een hele goede tijd gewenst, geniet van alles!!
Liefs

Willianneke

Pini, je bent als het goed is nu op Amerikaanse grond geland. Ik hoop dat je een goede reis gehad hebt! Enne, de enorm lange mail van mijn kant komt er nog aan....
Slaap lekker over een heleboel uurtjes... ;-)
XXX je vanuit halal

Jessica van Zelst

Hoi Nadine,

nogmaals heel veel succes hoor!
Ik ben erg benieuwd naar al je belevenissen daar enne, mocht je toch een Amerikaan aan de haak slaan dan wel graag eentje die "Jos" heet.....

Groetjes van ons allemaal uit Woerden!

tante josca.

hallo nadine ,

bij deze wensen wij jouw een hele goede reis toe .
ook wij willen je blijven volgen met al je onderzoeken die gedaan worden.
heel veel succes met alles en let wel goed op je zelf he.

een lieve groet van oom ger en tante josca,
annette en jos,
gerben en bernard.

Andre

Ha Pini!

Mooi dat je geland bent! Je doet ons wel verslag he, van wat je allemaal beleeft!?!

Groeten!

André

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!