Nadine-naar-Boston.reismee.nl

Arrival

Lieve allemaal,

Tja, daar zit ik dan. In Amerika.

Vanochtend begon alles al goed. Weinig file, op tijd op Schiphol en zelfs geen grote wachtrij voor de incheckbalie. Mooier kan bijna niet. Toen de bagage ingecheckt was en ik mijn boardingcard had gekregen gingen we nog even koffiedrinken. Daarna was het echt tijd om afscheid te nemen... Toen ook dat achter de rug was mocht ik richting de douane. Tijdens het lange wachten werd ik toch wel een klein beetje zenuwachtig: stél dat ze nu precies mij gaan ondervragen, stél dat er nu net iets niets klopt.. Maar gelukkig, na een paar vragen waren ze overtuigd van mijn onschuld en kon ik weer verder. Na weer een poos te hebben gewacht kon ik dan eindelijk het vliegtuig in. Acht uur later landden we in Boston, Amerikaanse bodem!

Natuurlijk moest ik weer door de douane heen, werd ik weer gecheckt en werd er weer het één en ander aan vragen gesteld. Gelukkig bleek ik nog steeds geen potentiële misdadiger te zijn: ik mocht het land in. Bij de aankomsthal werd ik opgehaald door Craig Parker, bij deze familie hoop ik een half jaar te verblijven. Een zeer gastvrije familie en heel aardig. Gelijk koffie gedronken, m'n koffers uitgepakt en al lekker aan het strand gewandeld. Het is fijn hier!

Morgen ga ik voor het eerst naar het Schepens Eye Research Institute, kennismaken maken met mijn aanstaande collega's. Ben benieuwd hoe het daar is!

Liefs,

Nadine

Reacties

Reacties

nina

Hoi Nadine,

van je moeder het Schipholgedeelte al gehoord. Fijn dat de reis goed is gegaan en dat je bij een leuke familie terecht bent gekomen. De start is goed!

Ria en Dick

Lieve Nadine,
Je bent gelukkig goed aangekomen en je ontvangst was zo te lezen prima. En nu er tegen aan. We hopen dat je een leerzame tijd hebt. En die Amerikaan waar Jessica het over heeft mag ook Josh heten hoor.

Gr. Ria en Dick.

Marielle

Hee!
Gelukkig dat alles goed is gegaan en dat de eerste indrukken goed zijn, dat scheelt al best wel! En valt mee dan he, dat ze je niet als potentiele misdadiger aanzagen!:-)

He, maar veel succes vandaag en ik ben benieuwd naar al je verhalen!!

Liefs! Marielle

Mathilde

Fijn dat je zo gastvrij ontvangen werd door je fam! :) En dat het veilig genoeg is om lekker 's avonds naar het strand te gaan! Succes deze eerste week x

Jan-Pieter

Mooi om te horen! Vandaag gaat het ook vast goedkomen! Succes!
JP

larinda

heej meid,
Achteraf wist ik het toch wel!
Fijn dat je goed aangekomen bent, ik hoop dat je een leerzame tijd tegemoed gaat. Jammer dat ik je niet meer gezien heb voordat je weg ging maar dat heb je jammer genoeg als we elkaar nauwelijks zien. Succes daarzo!
Ik vind het leuk dat je dit zo doorstuurd, blijven we op de hoogte!
Liefs, Larinda

Christiaan den Hartog

VEel Succes he de KOmende tIjd in AMirika.

GRoet CHriss

Marije

LIeve meid,

Wat fijn dat je reis goed is gegaan. Heb wel aan je gedacht hoor. Weet hoe het voelt om familie achter te laten... haha!

Maar je doet het alles niet voor niets! Ga er een mooie en leerzame tijd van maken en als je het naar je zin hebt vliegt de tijd echt voorbij!

Blijf je zeker volgen. Wel leuk om het nu andersom te hebben. Nu lees ik jouw verhalen en jij niet die van mij!

Geniet er van en heel veel succe met het onderzoek. Wie weet kom ik in het ziekenhuis je naam nog eens tegen ;)

Dikke knuffel Marije

Wiljanne

Ha Nadien, superfijn dat het zo goed is gegaan! Ik bid voor je ;) Veel succes en plezier!

Mariska

Hey Pini!
Goed om te horen dat je het land binnen mocht komen
en dat je gearriveerd bent bij je nieuwe thuis. Ik ben heel benieuwd hoe het vandaag was!
Succes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!